Nowe opony motocyklowe MICHELIN Pilot Road 4 – trzy wcielenia ideału?

Wg producenta z nowymi oponami motocyklowymi Michelin masz czuć się pewniej w każdych warunkach. Czy tak będzie faktycznie?

Lepsze hamowanie

Nowa technologia lameli XST+ MICHELIN Pilot Road 4 pozwala oponie zatrzymać się szybciej na mokrej nawierzchni niż innym oponą tej klasy. Ale nie wierz nam na słowo. Wg niezależnych testów opona zatrzymuje się 17% szybciej niż jego najbliższy konkurent na mokrej nawierzchni, a 24% szybciej na mokrej, śliskiej powierzchni (testy DECRA 7/13).
Pozwala to czuć się bezpiecznie i bezstresowo niezależnie od warunków pogodowych.

 

Dłuższa żywotność

Ulepszona technologia 2CT wpływa na wydłużenie żywotności MICHELIN Pilot Road 4 aż o 20% w porównaniu do MICHELIN Pilot Road 3  (według testów wewnętrznych Michelin).

Pozwala to na zmniejszenie kosztu zakupu opon, oraz mniejszej ilości zmian ogumienia.

 

Pewne prowadzenie niezależnie od warunków

Specjalnie dla MICHELIN Pilot Road 4  została stworzona nowa mieszanka gumowo-silikonowa. Mieszanka ta została opracowana aby zapewnić doskonałą przyczepność bez względu na powierzchnię podłoża, w tym na namalowanych liniach i przejściach dla pieszych.

MICHELIN XST+ X-Sipes Technology

Nowa, ulepszona  generacja lamellek X. Technologia ta opiera się na systemie opatentowanych lamellek oraz okrągłych elementów pełniących rolę zbiorniczków na wodę.  Ich układ oraz głębokość pozwala większej ilości wody wniknąć w bieżnik, aby w efekcie szybciej wyrzucić ją na boki. Budowa lamellek umożliwia także zwiększenie ciśnienia na ich krawędziach, co wpływa na skuteczniejsze i szybsze rozcinanie filmu wodnego. Poza wyśmienitą trakcją na mokrym, lamelle X poprawiają żywotność opon oraz wpływają na równomierniejsze zużywanie bieżnika.

 

MICHELIN 2CT Two Compound Technology  – dwuskładnikowa technologia Michelin

Technologia MICHELIN 2CT (dual-compound technology) efektywnie łączy dwie przeciwstawne cechy – odporność na zużycie w centralnej części bieżnika oraz zwiększoną przyczepność w strefie barkowej opony.

 

 

Nowo opatentowana technologia 2AT – Do jazdy we dwóch oraz z bagażem.
2AT
to rewolucyjna architektura dla opon motocyklowych, która zapewni większą stabilność wymaganą w przypadku cięższych motocykli oraz jazdy we dwóch nie tracąc przy tym komfortu jazdy.

2AT łączy w sobie najlepsze elementy konstrukcji radialnej i diagonalnej aby uczynić jazdę jeszcze bardziej przyjemniejszą. Once enabled, you spyappsinsider.com/whatsapp-spy can grab a file off one mac, and simply drag it from one computer, through the screen into the other, and drop it where you’d like to

Dodaj komentarz